sâmbătă, 8 septembrie 2012

Interviu cu alynas in howrse!


Am facut un interviu cu alynas jucatoarea cu o fire linisitita si calma,buna cu toata lumea si in acelasi timp,fiind in top 100 pe howrse,o jucatoare fidela si foarte buna!Iata interviul:

ΠCum ai descoperit Howrse?

R De la o buna prietena

ΠCum e sa fi printre primii 100 de jucatori din Howrse?

R Frumos dar este totusi greu sa te mentii. Trebuie sa cumperi multi cai zilnic

ΠCe iti place la Howrse?

R Pai cam tot ce are dar in special caii pe care ii ador.

ΠCat timp petreci pe Howrse in fiecare zi?

R In vacante cam toata ziua dar cand va incepe scoala din pacate nu o sa mai am prea mult timp.

ΠTe-a ajutat cineva sa ajungi in Top 100 sau ai facut totul singura?

R Si cu ajutorul prietenei mele, andrutza23, caruia ii multumesc, dar si singura cateodata

ΠCare e rasa ta favorita de cai?

R Pursange Arab

ΠCrezi ca e adevarat (cum spun unii jucatori) ca serverul RO de pe Howrse se va inchide din cauza ca unii jucatori isi sterg conturile?

R Nu stiu ce sa zic...Mi'ar parea rau sa fie adevarat pentru ca zilnic isi sterg multi conturile... Si nu vreau sa spun ceva gresit cum ca e adevarat sau nu pana nu se stie...

ΠAi vrea sa faci ceva pentru a imbunatati Howrse?

R Pai as vrea dar nu prea am ce sa fac ca sa ii opresc pe jucatori din a mai fi rai...ca restul jocului este perfect.

ΠCe urezi jucatorilor de pe Howrse si celor care se inregistreaza sau care vor sa o faca?

R Howrse ro e decizia cea mai potrivita pentru romani si merita sa fie incercata. Le urez jucatorilor mult noroc si sa ajunga unde vor ei pe acest joc. Iar celor ce se inregistreaza le urez la fel si daca vor niste ajutor stiu unde sa il gaseasca

Multumesc alynas pentru ca ai participat la interviul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu