vineri, 7 septembrie 2012

Howrse hai sa il descoperim!


Sa ne cunoastem!

Intai sa ne cunoastem eu sunt Mara.Aici e avatarul meu pe howrse:

mara357

  •  
 Asta e avatarul meu pe howrse!Poza e creata de mine!

Apoi sa va mai zic cateva despre mine :)


Despre MINE
Numele meu e Maria dar lumea imi zice mara.
Am 10 ani.Scopul meu pe howrse e de a ma distra cu caii!
Eu ma uit uneori la My Little PonyFrindship is Magic:)
Eu am avut mai demult un cont pe
 howrse dar era pe serverul de engleza si am uitat de el.
Apoi sora mea (care si ea joaca)a lasat
 laptop-ul ei(eu si ea avem 2 laptop-uri:D)
deschis si a mers la baie.
Am intrat in camera ei sa ii dau creionul
 imprumutat si am vazut jocul.
Am intrat si mi-am facut contul asta.
Eu am un motan la bunici
(Tomi dar ii mai zicem,eu si sora mea,
:Tomita,Moti,si sa nu radeti Imot:)
asta e tomi invers :) am si un caine
 (Sparky)care apare in prezentarea mea.
Imi plac la nebunie cainii!Dar si caii!Cam atat!:)

Asta e din prezentarea mea :))

In blogul asta o sa aflati ce trebie sa stiti despre howrse!

Pe Howrse vă aşteaptă numeroase activităţi şi competiţii.Aici poti avea grija de propriul cal,sa il duci la competitii,sa oferi monte,sa dai nastere manjilor,sa faci schimburi cu alti jucatori,sa vinzi sau sa cumperi cai,sa prticipi la evenimente,sa deschizi topicuri si multe altele!Acum howrse a fost imbunatatit astfel incat sa satisfaca placerile jucatorilor!Howrse e un site extraordinar!
Are deja :

 28849 jucători

 312046 cai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu